Återhämtat mig lite nu

Ja har faktiskt gjort det. Mycket är faktiskt Dannes förtjänst även om inte han vet om det. Var skönt att bara få sitta där några timmar och prata med någon som inte dömmer en eller är arg på en utan anledning. Behövde verkligen det igår. Är närhetsberoende med men vet inte vad jag vill på den fronten just nu så ska hålla mig ordentlig och undvika saker som kan ställa till det där. Rickard och denna där andra saken har jag nu skjutit bort från min värld. Vill inte få skit för saker jag inte gjort igen så det som pågår där vill jag inte veta av och det existerar nu mera inte i min verklighet. Har även trängt uta andra saker där, en del sedan tidigare i livet och en del sedan nyligen. Det som man inte erkänner finns inte!

Den andre filuren då. Vet inte riktigt hur saker och ting är där...asså gillar hans närhet, kramarna och myset men förstår mig inte på honom alls. Han är svår att prata med öga mot öga för är lite knepig då ibland men på msn pratar vi nästan dagligen ju. Har kännt mig lite dissad på den sidan några dagar nu men är enligt honom bara inbilning. Hade velat åka hem och sova i min egen säng i helgen men mest för att jag hade velat ha hans sällskap då. Vilket jag inte vet om jag får längre. Han var väldigt på nyss men sen inte alls...ska väl inte analysera detta alls kanske...

Trött i huvudet och kroppen nu efter endast 3 dagars praktik som inte ens varat hela dagar. Men man är ju inte van för vi har ju inte praktik så himla ofta så det tar ett tag att komma in i det hela. Borde nog lägga mig och vila lite, eller kanske gå ut och gå och sammla tankarna lite...

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback