Den här veckan funkar inte....

Nej den har inte gjort det, spontana sammanbrot och hysteriska utfall. Har inte alls varit en bra vecka, svårt att sova och vill gå och kolla att alla är kvar där de ska i sina sängar och mår bra. Ångest som bara skriker just nu....Rädd, ledsen, panikslagen på en och samma gång. Gråter ena stunden för att skratta i nästa. Denna dagen började helt ok, var på rätt bra humör, varmvattnet funkad så pass att jag kunde tvätta håret med shampo i alla fall. Balsam är överskattat. Åkte till skolan, mamma ringde och talade om att min handledare var sjuk så undra om jag kunde ta hans lektion. Visade sig att det inte var någon ju för de hade nationelt prov i matte så var bara att åka hem igen. Åkte till komunkontoret först och skrev på papper m.m. för jobbet i sommar, fortfarande på hyfsat ok humör. Lite sur för lektionen som inte blev av men men. Kom hem till farmor för att hämta hunden och får veta att hon ska hämta pengar till pappa för de ska köpa bil till lille bror. DÅ började det koka i mig, min bil jävel står i garaget i delar och har gjort så i 3 jävla år!!! När mamma ville lämna in den på lagning då passade det fan inte att göra något men lille bror ska minsan få en ny bil innan han ens har körtkort! För han behöver ju det mer än jag?! Förstår att han kan få en bil för att jag fickdet men då ska han fan fixa min först eller ge mig en som funkar för detta går jag inte med på. Lille bror fråga vad somvar fel och jag vart då tokig....kommer inte prata med min far något mer dessa veckor det är en sak som är säkert och mamma ska fan få förklara detta för mig för nu är jag inte på bra humör alls....vill inte gå på det jävla skit mötet på måndag heller, är för instabil just nu egentligen så kan få utbrott på folk för minsta lilla nu tyvärr.....

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback