Glad just nu :)

Ja just nu är allt rätt bra faktiskt, har en uppsats kvar att göra, 2 läsloggar som går rätt fort och ett debat tal jag i alla fall har börjat på. Sen ska jag bara pussla ihop saker i min pärm så är det bra sen. Efter de är allt klart för B kursen, har en tenta som släpar men den får jag göra näsat termin så ingen ide att bry sig nu. Har sista tentan på lördag med men den går inte heller att plugga till direkt så bara hoppas på de bästa. Är även mera seriöst med Objektet nu, inget helt beslutat så om hur vi står exakt men vi är väl ungefär ett par nu. Är fortfarande känsligt för vissa i omgivningen och jag med relationsfobi så vi har inte bråttom. Finns för övrigt ingen anledning att stressa. Blir aldrig bra då! Nu ska jag ta lite mat å sen tv kväll!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback