Ledig idag!

Slappt att inte ha skola faktiskt, sommar snart med har två dagar kvar i skolan nu. Imorgon då det ska redovisas praktik uppgifter samt debat om licens för att skaffa/ha barn och sen tenta på lördag. Sen är de bara en uppsats kvar att skriva då. Har två läsloggar jag inte gjort ännu men har nyligen gjort den ena så bara en kvar, imorgon måste jag bara gå och skriva ut allt innan lektionen börjar. För de orkar jag inte göra idag! Pojken tittade förbi igår i alla fall, då blev jag glad. Man är ju kramsjuk än! Han kommer nog in till stan sen och hämtar mig med. Essa å jag ska in en sväng och titta lite, fika och jag ska fylla i tatueringen så han sa att han kanske tittar bort och kör hem oss sen. Ja tack :) slipper jag betala buss hem! Är ju fattig efter att ha bränt 1300 på jeans. Men dom är jävligt snygga! Tänkte vara seriös och träna idag, måste börja med det nu igen för börjar känna mig alldeles för slapp. Gör ju inget längre. Har varit jätte jobbigt när hissen varit trasig nu, gå upp till 4:de våningen mer än en gång om dagen var inte kul inte. Så får fixa lite kondition tillbaka tror jag. Ska träna först nu och sen fixa andra läsloggen, sen ska jag sätta in de papper jag har hemma i pärmen så en del är klart tills imorgon i alla fall. Sen lunch och senare stan med Essa. Lite att göra idag i alla fall, trevligt!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback