Objekt nr 2

Som han kommer att få heta ett tag till, han heter iof redan gröna mostret och pingvin. Vi har inte kommit på något bra pingvin namn till han ännu. Jag hade tänkt att vara duktig igår och inte skicka massa sms hela tiden för de har jag visst gjort. Ops! Ja de gick ju i en timme sen var jag visst igång igen! Han gillar iof mina sms, han sa något om att de betyder ju att jag tänker på honom. Vilket jag nog gör ja...han jobbade natt igår så blev en del sms rätt sent med. Var lite nere för en av patienterna var på väg att dö. Skulle aldrig kunna jobba inom vården, har nog inte det psyket. Eller de jag har svårt med är sprutor och äckliga saker sen har jag faktiskt fobi mot gammla. Sorry men så är det, se dem på gatan funkar men inte annars. Han jobbar inte inom äldre vården heller utan på vanligt sjukhus. Han var lite nere så jag erbjöd kramstund idag, väntar på att han ska vakna nu. Patitiskt jepp, som fan. Men är kramig just nu så det bara är så. Har även insett att jag faktiskt gillar denna killen rätt mycket. Kär är jag inte för vi har inte setts så mycket och jag blir inte kär så fort men intreserad är jag och det finns en möjlighet helt enkelt. Han gör mig glad och har kännt mig rätt nere ganska länge nu så är faktiskt skönt att få le lite ibland. Får se vad som händer.

Ikväll ska jag till Petra med Essa och några till. Vi ska käka, umgås och spela lite spel. Var väldigt trevligt sist så blir nog kul igen. Roligt att göra något och känns väldigt vuxet med mat m.m. Saknat det en del faktiskt, vi gjorde så en del i början när vi flyttade hit jag och Essa fast med två andra tjejer, sen så har en flyttat och den andra ser vi typ aldrig längre då vi läser olika saker. VIlket faktiskt är synd men ibland tappar man kontakten med människor. Nej måste diska och byta om nu, jeans och pyjamas funkar inte och måste göra något innan jag ska iväg åt olika håll.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback