Oj vad seg man ska vara då...

Hur trött som helst verkligen nu men klockan är strax 6 och de är ingen större ide att lägga sig då faktiskt. Hmm...fick se hur trött jag är för knappt ett ord var rätt stavat så om allt ser konstigt ut vet ni varför! Har suttit och pluggat nästan hela dagen, samt lagat mat åt familjen och varit taxi. Vill bara sova men är inte klar med skrivandet än. Är inne på sidan 4 och de måste vara minst t 5 sidor, blir nog fem men inget mera typ. Måstr göra framsida och innehållsförteckning och källhänvisning med. Jobbigt! Har planerat att packa idag med, men tror jag tar de imorgon är ju bara att mosa ner allt i väskan och stänga den så är de klart sen. Ska äntligen få åka hem imorgon! Hem till K-stad :) Objekt nr 2 är på personal resa idag, fast bara över idag typ. De är på någon ö någonstans, sa till han att han inte ska trilla i vattnet å drunkna, kan bli jobbigt då. Han försäkrade mig om att med ett gäng sjuksyrror runt omrking så är de nog rätt lugnt. Lagade mat förut vid två tiden men är allt lite hungrig nu igen så kanske ska äta lite till, har ju pröjsat för de hela bara för jag var hungrig. Fick höra att "ja men du har ju ätit gratis i flera veckor" ja ja, tjata då. Vill hem :) min egen lägenhet, Spikes och mitt eget krypin. Objekt nr 2 ska väl få träffa han, se om de kommer överens. Spike gillar ju iof pojkar så lär inte vara några problem. Nej äta lite nu så kanske jag håller mig vaken sen, eller så somnar jag lite....ZZzzz.....z..z...z....z...

/J 

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback