Okej nu är det officielt illa....

Har ingen koll på humöret alls just nu, var ju tvungen att sluta med de jävla p-pilren för att de slutade tillverka dem och när man ska börja med nya måste man vänta en månad. Vilket jag gjort, så har ätit de nya i en vecka nu och har noll koll på mitt humör. Minsta lilla sak orsaker en jätte reaktion hos mig. Nu är det detta med bilen då, pratade med min mamma för hon såg på mig att nått var fel. Det syntes väl på långa vägar då det kändes som jag skulle hoppa och skrika samt slå på något om hon sagt nått fel. Så talade om att jag var förbannad för att han ska få en bil när min står i delar i garaget. Fick som svar att han sparat pengar själv, jo visst troligt. Har väl för fan pratat med han ju! Han visste ju inget! Pappa kom in och frågade om farmor varit här med pengar så han brydde sig inte det minsta!!! Ghaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!! Just nu vill jag åka hem och inte komma tillbaka till detta jävla ställe förän jag har mera koll på mig själv. VIlket jag inte har nu alls...

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback