Sjuk och jävlig...

Jisses var extremt stressad igår. Skulle på ett möte i K-stad jag inte ville gå på...skulle också hinna fika med Lupus innan och ha lektioner på morgonen. Lektionerna gick hyfsat och han ta en fika och sen gå på mötet som trotts all ångest gick helt ok. När jag kom hem så blev det illa däremot för vart jätte sjk och tillbringade över en timme framför toaletten. Tillsist pratade jag med Danne på msn som är alldeles för snäll som vanligt så han åkte och fixade samarin till mig. Vet när jag i våras hade så mycket feber att jag inte kom ur sängen och skickade sms till mitt x och bad han köpa hostmedicin och ipren. Var jävligt gnälligt då och han kunde inte lägga ut pengar i tio minuter utan var tvungen att hämta det hos mig. Var riktigt gnällig då. Igår så åker Danne helt utan att jag bett han, han frågade om han skulle och jag sa att vill han vore det super snällt, iaf åker och fixar samarin och vill inte ens ha betalt. Han fick inte ens komma in, jag såg ut som ett vandrande lik och var inte mycket till sällskap men fatta grejen. Hur många killar ställer upp på det viset? Grymt tacksam. Var trevligt att ha lupus på besök också faktiskt även om han är lite blyg nykter och irl så att säga. Han frågade för övrigt om han får läsa min blogg....hm....vet inte hur jag ska göra där. Finns en risk kanske att han dömmer mig lite då. Vad tycker ni? Ska han få läsa den?

Tänker för övrigt stanna hemma imorgon, mår ännu inte bra och har knappt ätit på 2 dagar. Ingen ork i kroppen kvar nu. FÅr sova lite till tror jag...

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback