Tack för den du...

Hmm...samvete mot honom, yhea right! Om du nu har det hur kommer det sig att du säger saker till honom som han inte vill veta? Han har valt att inte läsa min blogg så varför ska du springa och skvallra? Du kan skvallra om Objekt nr 2 med om du vill för jag har redan berättat det själv. Och detta om att inte stå på någons sida utan vara bägges vän? Vems vän är du när du håller på så här? Fattar inte poängen med det hela tyvärr. Der enda som händer är att han blir ledsen och jag irriterad bara ju.

Igår var för övrigt en speciel dag, vi hade tjej middag med pojkar hos petra för att träffa hennes kille. Han blev drägg full och de blev osams eller nått så han följde inte med ut. Jag som hade fått i mig en grogg var full som tusan med, jag som inte tål sprit. Blir sket full av det ju och dålig som fan dagen efter. I alla fall så ringde hennes kille senare och jag tog telefon ifrån henne tillsist. Puckot säger att han ska ta bilen och köra ihjäl sig eller hoppa från balkongen. Blev skit arg på han men jag och Essa gick dit för jag ville inte ha de på mitt samvete. Efter en stund blev jag bara arg på han och sa att hoppa du, 2 våningen du kanske bryter en tå annars kan jag slå ihjäl dig själv. Gick därifrån och drog i mig 2 öl för fort. Sen gick jag hem. Sängen snurrade konstigt mycket så i min fylle logik om att man ska frysa om man mår dåligt så lade jag mig på toa golvet och däcka. Vaknade precis innan Objekt nr 2 ringde på min dörr, för jag hade bett han komma. Var ynklig ju! Svamlade på som tusan, som jag lätt gör i det stadiet, tvingade Sandra att sitta uppe med mig en annan gång jag var så full, skulle ligga i hennes knä då! He he he, galet. Var i alla fall trevligt med sällskap och han tycker om mig medium, hihi kär light. Vi har lite lustiga disskusioner han och jag faltiskt. Ska träffa han när jag är tillbaka igen.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback