Varför bryr jag mig ens?

Åhhh vad arg jag blir på han. Varför bryr jag mig ens om att prata med han. Jo för att jag måste eftersom att vi sitter i styrelsen ihop. Men vore ju bra om han inte var så jävla mjäkig utan kunde ta tag i saker, speciellt saker som är hans jobb att ordna! Blir så jävla arg på han. Ska man ha en sådan position i en styrels så får man väl fan sköta sitt jävla jobb eller?? Å varför bryr jag mig ens, jo för att om inte jag gör det så gör ingen annan det heller. Om inte jag ordnar upp alla skit så går det under. Jag har flyttat hemsida, jag har fixat så vi kan få tillbaka våra 10.000, jag fixade så vi fick vara med på valbrog m.m. är så jävla trött på detta. Inte ens ett tack har man fått för besväret heller. Istället så blir man ifrågasatt om varför jag fixade det. Jo för att inte en enda en av er inkompetenta idioter gjorde det kanske! Vill be dem fara å flyga allihop typ. Så nu har en diskussion utvecklats till ett mindre bråk redan. Ska fan sluta prata med han för det går aldrig.

Så trött på folk just nu....

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback