Woho hemma!

Jepp hemma nu igen, känns riktigt bra. Spike verkar också nöjd, ny duschade å fina är vi båda två! Objekt nr 2 kommer snart förbi på besök med, tycker jag om. Kan behöva en kram! Imorgon blir en rörig dag, har lovat för mycket tror jag, har kommit på iden att vi ska grilla, fast lät någon annan faixa. Förhoppningsvis blir de regn å då kan vi ju inte! Har då lovat Essa att vi kan gå till bunkern annars, har även lovat att gå på tatueringsmässan. Kan ha lovat Objekt nr 2 att vi ska kolla på film med, men har inte sagt någon dag så imorgon går icke! Har för övrigt varit duktig nu och skrivit 2 av mina 3 uppsatser, känns bra. Därför tycker jag att jag kan få umgås lite i helgen. Ska även in till stan och boka tid för att fylla i tatueringen imorgon men de blir vid lunch tid. Kanske skulle ta och åka till systemet en sväng med. Vill ha likör! Nope får nog kolla så att de inte ligger skräp framme nu innan han kommer.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback