Festade i alla fall

Yes vi satt här och spelade spel jag mamma, pappa, lillebror och Baby. Delade på 3 flaskor vin samt en del cider! Sen vid tolv så ville de sova men jag var pigg så ringde Linn och drog med lillebror till stat som jag annars undviker. Extremt mycket fjortis tjejer där samt "äckliga" gubbar, eller ja 30+ som stöter på dessa små tjejer. Sen så var det även en del av mina elever där, pinsamt!! Lillebror blev nästintill upphånglad på scen av en tjej som jobba som model! Jag undrade om hon visste hur gammal han var men Linn sa att hon inte var mycket äldre. Visste inte hur jag skulle reager på detta beteende! Lillebror ju!! Fest blev de i alla fall och idag är jag sååå trött.

Pratade med Malin med och hon har råkat ut för ett påhopp på en av studentpubarna. Helt sjukt måste jag säga för det var en massa skit hon fick höra och jag är rätt ilsk för detta. Något måste göras men har inte kommit på riktgt vad än. Ska fundera lite på det.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback