Orka...

Idag har jag inte gjort mycket av det jag borde göra. Har shoppat pyssel saker och målat två ljusstakar till julklapp samt en kruka. Har brist på fantasi i år så får bli lite egen fixade saker. Köpt lite ramar som ska målas med och sedan ges bort med kort i.Nej inte kort på mig :p nu måste jag egentligen hoppa in i duschen. Ska på möte om drygt en timma och måste fota oss idag så vi kan lägga upp det på föreningens hemsida. Är ju med i kommittén igen. Såg förjävlig ut på senaste kortet så måste fixa bättre nu men då krävs lite fixning. MEn mysbyxorna känner jag inte för att byta bort just nu egentligen men kanske måste det med...gillar ju mina mysbyxor! Vad ska man ha på sig då istället? Får ta en titt i garderoben...

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback