Shoppat men inte mycket plugg

Ja var inne i stan å shoppade lite, blev inte mycket då jag måste ha pengar till Gbg som jag åker till imorgon. Ska bli riktigt kul, kanske borde ta och ringa Sandra snart med lovade göra det idag. Min gammla sambo från gymnasiet som ska möta mig i Gbg. Shoppingen då, blev en lila klänning från Gina för 199:- den hade söta knappar så blev kär. Köpte också ett svart skärp med blommor som spänne. Baby sa att det var fint, jag sa att jag köper int fula kläder!Ha ha...artikeln då, går galet segt. Har lyckats utvidga den med en halv sida bara än så länge. Vet inte hur jag ska få ihop detta. Behöver minst en och en halv till! Hjälp tack....nej ska nog ringa Sandra nu innan babay kommer hem så jag måste laga mat. Fast han får diska först! HI hi..

/J

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Roligt med shopping!


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback