Skickat in c uppsatsen nu

Ja inte hela då inte, skickat det jag gjort hittils så att min handledare kan läsa och tala om för mig hur galet det är eller om det funkar. Han gillade ju mina litteratur uppsatser så hoppas på att han gillar detta med. Hade inte en kommentar i mina uppsatser vilket var rätt skönt. Fått lite upprättelse nu från all sågning från hans fru. Han gillar i alla fall det jag gör. Ska börja på nästa paragraph i uppsatsen så tänkte att det var lägligt att skicka in den nu så länge.

Något annat galet då. Mitt ex hade träffat min mor igår och kallade henne svärmor. Mamma blev något chockad och talade om att det är hon ju faktiskt inte längre och lär inte bli igen heller. Sorry men det funkade inte vilekt är sanningen med förhållanden. Ibland funkar de inte och då tar man det och går vidare. Knepet är att inte gå vidare in i en ny tragisk relation utan lära av sina misstag och leta efter något nytt. Om jag ser tillbaka på mina realtioner så har de alla varit olika. Vissa har haft potential till att bli bra men jag har avbrutit det då min relations skräck slagit i.

Nu ska jag roa mig med lite tv spel då jag varit duktig idag. Ibland får man vara lite egoistisk!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback