Sovit på soffan igen

Ja somnade här igen, att det ska vara så svårt att lägga sig i sängen hos baby. Inte det att jag inte vill men om han lägger sig först så börjar han snarka sen och då orkar jag inte gå dit och puta på han utan stannar framför tv:n. Får börja lägga mig innan honom tror jag! Usch kommer massa folk hit idag med, har ingen större lust men fine ibland måste man ofra sig. Vägrar dock att baka, har köpt giflar med saffran i istället. HAr ingen lust att baka åt dessa människor jag inte ens vill ha hit! Bjöd hit dem för att slippa gnällande bara men har inte plats för alla så de får sitta på golvet! Ha ha ha..

Nej ska sluta vara anti och plugga lite, sen blir det matlagning. Baby är till bilproviningen. Se om den går igenom eller ej. Min bil har börjat hoppa igen, bilfan. Så ska man inte ta sig fram, leka lilleskutt såsär utan anledning gillar jag inte! Ska kollaom sladden lossnat igen. Vet inte vilken det var men kan väl pilla lite så får vi se vad som händer.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback