Till Gbg idag!

Yes ska till mitt kära Gbg. Kommer ångra att jag flyttade därifrån när jag är där men men. Ska på klassfest med folk från gymnasiet idag. Ska bli riktigt kul faktiskt, min gammla sambo har lovat att möta mig i stan innan och ta en fika å så. Sen ska vi hem till Julia som typ bode hos oss på Tjörn innan vi ska till Roberto som ordnat detta. Ska bli kul som fan. Ska bo hemma hos Robin å slyna i natt och imorgon ska jag käka lunch med Lenn innan jag åker hem. En fullspäckad kort helg blir det! Har tänkt få in lite shopping imorgon med innan jag åker hem. Har inte bokat något tåg eller så utan tar vad som finns imorgon. Glad om jag slipper buss men kan mycket väl bli det i alla fall i brist på annat. Nej ska fixa det sista nu innan jag åker!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback