En gång är en tillfällighet, två en slump..

Men vad fan! Kom hem från Rom idag (bilder kommer en annan dag) och när vi flög hem så mellan landade vi i Köpenhamn. Sist jag flög och skulle hem så var det också mellan landning i Köpenhamn. När jag sedan landade i Stockholm så var båda mina väskor borta och de visste inget om var det tagit vägen!! Då hade jag nästan allt jag ägde å hade i de väskorna så var inte kul. Idag då, landa i Köpenhamn, byta plan, kliver av i Göteborg, hämta väska....väska....hoho?? Nope ingen väska!!! Det har hänt igen! Min väska är nu borta igen i Köpenhamn!! Ska aldrig mer flyga till Köpenhamn!! Denna gång hade jag inte så mcyket i väskan och det viktigaste i handbagaget, förutom p-piller då men har fler hemma som tur är. Men helt galet att jag lyckas bli av med väskor, båda gångerna, på mellanlandning i Köpenhamn!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback