Ingen bra idé

Nej det var det verkligen inte.Fick för mig igår natt att jag skule börja med litteratur teorin som är till vecka 41 eftersom att jag åker till Italien nu i veckan. Teorin till den gången är psykoanalytisk och det var inte så bra att läsa innan man ska sova. Fick ångest och kom fram till att ja jag behövernog fan psykolog hjälp i alla fall. Jag har problem med närhet och är rädd för att bli övergiven. Hur gick det till?? Kom fram till att om jag inte ska sabba ännu ett förhållande så behöver jag nog söka hjälp för allt som stod stämde alldeles för väl. Dåliga ursäkter för att inte gå vidare framåt, backa ur i sista minuten, bli arg på vänner av olika anledingar. Jaha ja, kanske inte skulle ha varit så snabb med att ge upp pillren och vrång med att söka hjälp då för så många år sedan. Mina problem tycks ha blivit värre så kanske borde ta tag i detta nu....

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback