Ja då var man flyttad

Jepp jag och Spike har nu flyttat in hos Baby, glömt en hel del hemma som ska hämtas imorgon har jag tänkt mig plus att jag fortfarande bor där. Inte sagt upp den eller något och inga planer på det än heller. Än så känns det rätt bra i alla fall, eller ja det går i vågor. Vissa stunder är jag glad och nöjd och trivs medans jag i andra vill packa allt och flytta hem igen på en gång. Är den där krypande paniken som poppar upp ibland men jobbar på det.

Skickade mitt workshop paper till min handledare för c uppsatsen häromdagen med. Frågade om han var intresserad av att kolla på det för att se lite hur jag tänker mig själva uppsatsen. Han hade några synpunkter och så som vanligt men han har vettiga saker att komma med i alla fall så känns bra. Lite tips och idéer mest så jag inte ska hamna helt fel. Har än sålänge hyfsade förhoppningar om att denna uppsats skall gå bra.

Ska ta och läsa klart boken till tisdag nu tänkte jag, har ett och ett halvt kap. kvar så det går ju rätt fort i alla fall. Lite trött är jag med men tänkte att jag inte skulle somna. Baby ligger bredvid i soffan å snarkar för fullt, Spike ligger på sin ställning och sover han med. Jobbigt att flytta!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback