Lite produktiv idag

Ja lite i alla fall, skrev kklart mitt workshop paper och skickade det till tjejerna i min grupp, se om de hinner kolla på det innan fredag. Sen läste jag teorin till nästa vecka, inte klar dock för den var skit tråkig. Feminism, tycker inte det är överdrivet intressant och är rätt trött på allt tjat och alla radikala feminister som inte fattar vad riktigt feminsism står för samt alla andra som inte fattar. Nej ska inte reta upp mig över det.

Baby har erbjudit mig och Spike att flytta dit på prov, ha kvar min lägenhet men testa och se om det funkar innan vi skaffar ny stor lägenhet. Funderar allvarligt på att göra det. Kommer ju ha kvar denna ett tag med då ju så inte helt flyttad.

Fick ett erbjudande idag med som jag funderat på. Ville inte från början på grund av tidsbrist men kommer ha tid i alla fall när jag tänker efter och kanske ska göra det som en snäll greje mot hon som frågade. Funderar på det, men man ska väl ställa upp för vänner som ber en. Hon har aldrig bett mig om något annat så.

Hade Läsk möte idag med, fiasko då endast 12 personer kom, löjligt dåligt men lite grejer lyckades vi väl komma fram till. Lite i alla fall så får se hur det går.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback