Plugg å plugg att man aldrig ska vara ledig..

Men är väl så det är att plugga på universitetet. Känns skönt att veta att jag snart är klar med engelskan i alla fall och då även har läst 2 år redan! Galet fort går det! Väntar just nu på att Sally i min grupp ska få tid över på jobbet så hon kan kolla mitt workshop paper och responsa på det så jag kan skicka in det sedan. Känner mig rätt nöjd så so det är nu men kan vara bra att få flera synpunkter på det i alla fall. Kan ju ha missat något! När det är arbeten på svenska så brukar jag alltid skicka det till mamma så hon får kolla stavning och sånt men hon kan inte kolla det på engelska för hon har inte det som sitt ämne så är inte så bra på det. Ja ja ska sätta mig och läsa lite mer i boken till tisdag, ska ut och gå med Baby sen när han slutat jobbet om 2 timmar. Ätit mat nu men åt nog för mcyket för mår illa istället....ucsh....får dricka mera vatten..

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback