Bebisen hos "mormor" nu

Ja mamma och pappa var här och hämtade Spike förut då han ska vara hos dem denna veckan för jag åker ju till Rom. Ringde hem för att kolla hur det gått och han hade inte sagt ett pip i bilen hem och sprang omrking ochh busa som vanligt nu. De andra djuren var också glada att se han. Känns lite synd för vet att han är så glad när hanfår sällskap så borde skaffa det till han. Vill bara inte ha en katt till på så liten yta som jag har här. 21 kvadrat har jag alltid trott att det är men på hyres avin så står det 24. Är inte mycket det heller. Vill ha tag på ny lägenhet så jag kan skaffa kompis till honom och är inte redo att flytta ihop med Baby så får vänta tills jag hittar något. Blir tomt på en gång nu när han inte är här min lilla bebis....tur man har läxor att dränka sig i. Måste städa med men har galet ont i ryggen så kan inte riktigt röra mig just nu.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback