Ingen rast ingen ro..

Ja ungefär så i alla fall. Var uppe tidigt imorse för att gå och göra tenta i översättning. Den kändes bra men har känts rätt bra innan med så får se hur det går. Efter det fick jag skynda till lektionen som redan börjat men hade meddelat att jag skulle bli sen. På lunchen var vi sedan duktiga jag och Essa och pluggade lite, läste nästa veckas litteratur teori. Sedan en lektion till och keywordsen från gången innan som vi fick var utan kommentar så kändes mycket bra för en gångs skull. Sedan var det hem till halv sjuka bebisen. Satte mig med hemtentan och har gjort klart två och en halv fråga samt började läsa till fråga sista frågan. Naturligtvis blev det som det brukar med att boken trillade iväg på govlet när jag tog mig in i drömmarnas land. Hade i alla fall ställt klockan ifall att så när den ringde kom en kelig bebis och hoppade upp för att dela ut pussar i mängder. Hade velat sätta mig och läsa klart det sista så jag kan göra klart hemtentan men Baby skulle komma förbi idag då jag aldrig har tid för han längre. Är dock ledig imorgon så ska plugga när han går hem så jag kan bli klar med fredagens tenta och kan sätta igång med litteraturen till nästa vecka samt läsa Nalle Puh!

*Phu* bara lite stressad men ligger ganska bra till nu så käns okej än så länge. Kanske ska ta med Baby på en prommenad i kvälls mörkret. Får bli efter House i sådana fall.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback