Nollning och problem...

Ja gud vad saker kan bli konstiga ibland. Var nollning igår igen, kvastkamp (bränbollsturenerign) och sen preppsittning. Var väldigt kul under hela dagen faktiskt och jag trides bra med allt men sen så upptäckte jag att en av mina nollor från förra året var ledsen. Detta är tyvärr inget ovanligt för hon har mått dåligt i 2 år nu och andra har försökt hjälpa henne men utan att lyckas. Tillsist ringde jag Baby och frågade vad jag skulle göra, slutade med att vi tog med henne akut till psykjouren för att få hjälp. Tydligen så har hon i alla fall ingen deprision men hon har en livskris. Herregud, livskris vid 21 års ålder....de tyckte inte heller att hon behöver medicin eller psykolog för hon har andra metoder som funkar för henne. En fristad hos sina kaniner och en vän i hennes korridor att gråta ut hos. Hoppas på att det nattliga besäket där kan vara till någon hjälp i alla fall. Idag måste jag plugga, vad ska ni göra?

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback