Sleeeeeepy....

Är rätt trött nu och ska strax gå och lägga mig. Ska bli skönt när denna nollning är över och man kan slappna av igen. Vet inte tyvärr om jag vill med på nollsittningen på lördag. Så trött på saker som inte är organiserade och på onyktra människor. Eller ja mer fulla människor, vet faktiskt inte vad som är värst heller sådana man inte känner som bara är pinsama eller bekanta som är pinsama. Kan man inte vara onykter utan att vara pinsam? Har börjat fundera på det för tror att de flesta på ett eller annat sätt gör något under fyllan som av andra kan uppfattas som pinsamt. Personligen tycker jag bara det är jobbigt att lyssna på fulla människor som ska tjata om samma sak en miljon gånger om när de är full. Man vill tala om att jag hörde första gången och var inte intresserad då heller. Känner mig ganska så anti umgänge just nu. Vill bara ha min bebis Spike och Baby så är jag rätt nöjd. De är tysta och beskedliga! Hemtenta nr 2 är i alla fall nästan klar. Ska göra sista frågan imorgon och sen har jag enbart en halv fråga kvar men den fatta jag inte ordentligt. Tycker jag fattar den men gör det ändå inte så fått maila och be om hjälp. Har även idag varit på möte och ändrat mitt andra ämne till media så skall nu bli "Fröken" i Engelska och Media vilket känns mycket bra. Nöjd med mitt val! Så inmorgon var det skriva klart hemtentan och sedan börja läsa första boken till litteraturen. Ska läsa Tyson, Critical Theory, olika teorier av något slag men det kan vara intressant. Kanske skulle ta och lägga mig med den nu i sängen, bra sömnmedel!

Natti natti på er alla!

Kommentarer
Postat av: Essa

Visste inte ens att jag länkat till Bunkern. Försökte göra det men fattade inte att jag var tvungen att lägga upp den på bloggen sen så struntade i det :P


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback