Spike har varit hos doktorn igen

Ja vi kom nyss hem nu från doktorn. Han kastrerades i torsdags och jag tyckte han var helt okej både torsdag och fredag. Sen på lördag eftermiddag såg jag att hans sår blivit väldigt svullet och han blev mer och mer hängig. Idag så har han inte ätit och enbart sovit plus att han kändes febrig så ringde Baby och grät. Sedan ringde jag mamma och grät. Sen ringde jag vetrinären och försökte hålla mig lugn men blev små snyftningar. Hon ansåg i alla fall att jag skulle komma in med honom så gjorde det. Han fick vätska och antibiotika så hoppas det blir bättre nu. Han ligger och sover på sin favorit plats nu, min låda under sängen med kläder. La en filt där som han kan ligga på så det blir varmt å mjukt.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback