Åååå ä liten men tuff ååå äää liten men tuff...

....hela långa natten! Heheh yes idag har det laddats inför valborg med lekar utanför universitetet. Som LitenMenTuff medlem var man naturligtvis med på olika lekar trotts att vi inte går in för att vinna utan enbart spexa och ha kul. Kul har vi med kan jag lova! Var olika aktiviteter från chaospaintball som vi körde, sumobrottning, gladiatorkamp och blåsrör för att nämna några. Gladiatorkamoen var jäkligt svår och bra mycket jobbigare än det såg ut att vara. Kände mig helt slut efter de få minuter jag körde det. Kondition är lika med noll så att säga. Men det har blivit en hel del aktivitet på senaste tiden i olika former så får nog ta tag i detta snart när man ändå kommit igång.

Imorgon skall det redovisas tråk i skolan, ska gå dit i overall bara för att! Är ju valborg! Sen kommer inte vi vara med på den officiella festen utan Katten med felra kör en fest så först ska det grillas med blandat folk och sen kör vi egna aktiviteter. Blir nog kul!

/J

Kommentarer
Postat av: Wictor

MEn allt var skoj ändå:D, speciellt blåsningen:P, jag var ju duktig^^


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback