Fått min ring nu!

image104Ja nu är det officielt då! Är förlovad med min Baby :-) har varit det sedan 14/2 egentligen men vi har inte haft råd med ringar förrän nu. Min mor ville vi skull ha ett nytt datum då eftesom att vi inte gjorde det "på riktigt" sist enligt henne men nope. 14/2 är det datum som gäller. Ringer ser för övrigt ut såhär (se bild) babys är likadan fast utan det blanka bandet snett över mitten som min har. Och ja jag har valt!

Annars har det varit hyfsat okej i skolan, Fluff och jag fick skäll som vanligt av våran studiekamrat som inte tycker vi sköter skolan. Inte för att han har nått med det att göra men men.

Haha nu tyckte Spike att mamma var osocial som sitter vid datorn så satte sig i mitt knä och pussa mig. Jag var inte lika snäll för gav han medicin men han var sjuk igår så då måste han ta den. Får fjäska för han sen tror jag.

Stackars MissBoss ringde idag med, kraken hade glömt att hon skulle jobba. Förstår att det känns lite pinsamt men som sagt, alla är vi människor och alla gör misstag!

/J

Kommentarer
Postat av: jennie

Ja jag skulle gärna vilja ha ett syskon till Sebbe, får se när det flyttar in än, men än så länge är magen tom=)

Postat av: Bulfwar

Grattis!

2008-04-29 @ 08:25:14
URL: http://omniaabsurdumest.blogg.se

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback