Flummat bort en hel lektion

Haha var fan riktigt löjligt idag. Vi skulle hitta på en frågeställning utifrån en ap tråkig bok vi läst och sedan på något vis gestalta det. Shit vad vi flummade! När de andra 2 grupperna gjorde sitt var det bara så galet tråkigt att fluff somnade och jag vet inte vad jag sysslade med men lyssnade inte i alla fall. Sen vaknade han till och gav sig in i diskussion och då blev det riktigt kul. Våran gestaltning vart jätte flummig, helt galet och jag och fluff som skulle spela duktiga elever hamnade i någon pajkastning med de som spelade störiga. Var jätte kul, skulle vara seriös men när det kom till, "din pappa är bög", "ja men din mamma ligger ju med halva stockhom", "din får inte ligga alls", och såvidare typ. Kunde inte hålla mig för skratt då för vi bara flummade och ballade ur totalt. Men det var kul även om det känndes meningslöst. Just nu sitter jag och väntar på att Mc ska sluta för vi ska ut och gå en sväng. Ska träffa fläppen imorgon och på onsdag eller torsdag har jag lunch med Goldielocks.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback