Gårdagen

Jag mötte MissBoss, Flupp och Wounder vid konsum halv sju för att köpa massa onyttigt och sedan gå hem till mig och kolla på film. Bidde komedi och vi hade riktigt trevligt, Nes kom förbi med en sväng. MissBoss drog sedan vidare till Bamse och hans vänner medans vi andra efter lite tv-spelandedrog vidare till Bunkern. Satt och tjöta med folk i baren och bara hängde. Kom på Goldie Locks planer så kolla runt lite och många var villiga på den idén så blir någon gång nästa vecka. Kan bli jävligt kul specielt utan dramatik så ska styra upp det mer i veckan. Gick hem rätt sent och satt mig och spelade mera tv-spel då mina tre koppar kaffe höll mig vaken. Vid två tiden ville baby bli hämtad i stan. Fick vänta längre på han än vad han sa och blev plötsligt tyvungen att köra hem en arbetskamrat trotts flyttkartonger i bilen! Han var för övrigt ap full och sluddrade. Kul att prata med då, not. Han blir ynklig nog när han är full men nu vart han bara störig. Slutade med att han gick och låste in sig i badrummet för att sura där han sedan däckade. Bra jobbat, och han ska säga att jag dricker mycket, hm...

/J 

Kommentarer
Postat av: Lollo

vad såg ni för film?

Postat av: Jess

SV: Vi såg Without a Paddle, en mycket rolig komedi med halvlåg humor :-)

2008-04-19 @ 11:25:56
URL: http://angeldust.blogg.se
Postat av: Tessan

Ja Jessica, vad tror du om att smaka kaffe med Guiness och mjölk nån gång? xD

2008-04-19 @ 17:44:43
URL: http://smallbutstrong.blogg.se/
Postat av: Jess

SV: haha var du kvar när det var vatten med cider med?

2008-04-20 @ 14:49:32
URL: http://angeldust.blogg.se

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback