Grillning i kylan

Ja det är inte jätte varmt inte för att sitta ute och grilla. Fläppen och Miss Boss skickade sms och ville jag skulle komma och vara med och grilla bakom bunkern. Hade nyss vaknat så tänkte skippa det men sen tänkte jag att äh, kan väl gå dit och säga hej i alla fall så på med overallen och iväg. De satt och drack och grilla för fullt när jag kom, var rätt många och bra stämmning men var för kallt för mig. Hade inga planer på att dricka heller förär som sagt på Detox nu, 18 dagar kvar. Gick hem efter en timma och grillade inne på min mini inne grill. Får inte äta stekt mat och ska undvika oljor och smör/margarin så äter typ kokt fisk och grönsaker. Var lite kul att lyxa till det hela med grillad lax till grönsakerna istället. Har ännu inte läst ut boken som jag måste läsa innan jag börjar med den andra. Dålig disiplin just nu, bara somnar när jag ska läsa på eftermiddagarna, helt slut. Ska ta tag i det imorgon för måste börja med nästa bok då.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback