Har ont idag med!

Var hemma hos föräldrarna i lördags för att bowla med familj och bekanta. Var riktigt kul även om jag som inte bowlat på 10 år var rätt så kass. Lyckades i alla fall få två stirke och van en loka vatten då man ännu inte får dricka alkohol. Har däremot sjukt ont i höften och tummen även idag så har fel teknik när det gäller bowling har jag kommit på. Igår när vi skulle åka hem så hämtade vi också upp Nes i Kga. Hon hade varit hundvakt och tror spike kände av lukten av hund för han var ytterst missnöjd i bilen, han gillar inte heller att åka baksäte. Tentan i morse var som förväntat dötrist och inte blev lektionen efter bättre så veslöt mig för att skolka. MissBoss med flera smsa om kubb senare idag så ska träffa dem vid femtiden. Kul när det är tråkigt väder, fredagen ser jag med fram emot för vi lär bli en del vilket alltid är kul nu när man slipper dramatiken. Stackars fluff hade för övrigt fått sura kommentarer, haha löjligt att en del bara orkar, brist på liv tydligen men så är det. Får se när vi får mail om våran artikel med, alltid kul att gnälla!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback