Hot Spot!!

Detta är ett otroligt bra fenomen de kör på universitetet. Massa företag kommer hit och har montrar men info och gratis prylar. Fick detta år med mig 19 pennor hem, 5 lypsyl, salt, äpple, banan, "shot glas", godis samt en mini julgran att plantera hemma! Var en så rolig grej så kunde inte låta bli. Så baby fick plantera gran i kruka förut :-) ha tittade något konstigt på mig men var ju kul med gran.

Åker till örebro imorgon med. Tjällossningen! Min andra studentresa, ska bli skit kul även om jag valt att köra min bil både dit och hem. Har packat in Tess, Hasse och fluppens saker nu så ska packa min väska sen och så ska fläppen saker in i bilen med. Ska bli kul i alla fall. Måste fixa batteri till min kamera och så ska jag bränna skivor till bilen.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback