Igår var jag arg igen

Jepp, hade lite olika åsikt med min så kallade lärare och när han ifrågasatte om jag antecknade eller ej så blev jag riktigt ilsken kan jag säga. Det var också igår som vi hade utvärdering på hur kursen varit hittills. Tror ni jag hade något trevligt att säga då efter att ha blivit påhoppad under lektion? Det kan jag tala om att jag inte hade, varit till och med elak för jag var så ilsk. Mailade även till kåren angående min dispyt med denna lärare så får se om jag ska föra saken vidare eller ej. Personliga påhopp inför en hel klass är inte okej!!

Idag har jag varit på stan, hittade MissBoss där i en affär så fick shoppingsällskap. Baby var och bråkade med riksbyggen samtidigt. Vi shoppade en hel del men cubus hade rea idag, 30% på allt! Blev lite shopping där och lite på gina. Alltid trevligt, vi tog en fika med baby sen också innan jag körde hem henne. Hon och baby verkar komma bra överens vilket är jätte kul för då kan vi umgås allihopa med.

Nu ska jag betala räkningar, mindre kul, och sedan plocka undan lite då lillebror kommer sen!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback