Jasså nu funkar det igen

Shit vad störande det har varit att bloggen legat nere. Har inte haft mycket vettigt att skriva men i alla fall. Är för övrigt klar med min c uppsats nu, äntligen. Har precis skrivit ett abstract så nu ska det bara lämnas in till tryckeriet och sedan är allt klart! Woho! 15 poäng till Yes. Har börjat ny kurs nu med, lagom seg men kass lärare så får väl se hur man ska orka ta sig igenom detta. Håller på att bråka med dem i förra kursen än med om att jag ska fåbetyg trots att jag varit sjuk och missat en labb. Någon idiot hade gett mig frånvaro från något jag varit med på också så är grymt irriterad på dem just nu. Ikväll är det möte med, eller ja, vi ska ses vi som skall til Örebro i helgen och vet om att vi ska ses :p kan nog bli kul som fan i helgen trotts att jag valt att vara nykter och köra bil dit och hem. Baby har ju påpekat en oro för mitt drickande, som han nu i och för sig tagit tillbaka men ska visa att jag är duktig i alla fall. Fläppen och jag ska parta på under fredagen i alla fall. De galningarna har för övrigt kommit på hur de ska bli fulla snabbt på väg till örebro. Så fort de ser en hastighetsskylt ska det drickas lika många klnukar som står på skylten. Sen kom någon på att det kan bli jobbigt så istället stryker man nollan på skyllten så får man dricka 8 klunkar istället för 80. Ni förstår vilka fyllon jag kommer ha i bilen under de ynka knappt 2 timmarna till örebro!
 Jösses!

Får inte glömma heller! Har fått hit mitt supernintendo! Fatta vad kul det är med hederliga super mario!

/J

Kommentarer
Postat av: Wictor

Har hittat hit och tittat in lite^^, som sagt ska bli skoj i örebro:D, får se om de kör med hastighetsskål i min bil med:P.. Hehe^^ Syns ikväll om inte annat:P och du "stöt inte på en ost"


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback