Klarade tentan!

Utan problem :-) var nervös för den då jag visserligen läst böckerna men pluggat på fel anteckningar så kändes det lite osäkert. Sen när man får veta att 14 måste göra om varav 7 st 2 eller alla 3 frågor så kändes det ju inte bättre. Men idag efter redovisningen så fick vi tillbaka dem och jag hade klarat alla 3 frågorna! Woho!!! Hade fått bra kommentarer till och med så nu är jag inte orolig längre, Vfun är inga problem och sista arbetet vi ska skriva kommer inte heller blir större svårigheter med för skriva kan jag i alla fall och det har jag gjort en del nu på universitetet. Fan vad gött det känns!

Synd bara att alla inte har det bra just nu, MissBoss jag tänker på dig och är det något jag kan göra så är det bara att ringa.

Fluff, din klant! Men du ska se att det ordnar sig nästa gång och pengarna kommer snart. Fatta vad rik du kommer vara sen när du väl får ditt kort för du kan inte spendera pengar nu :p

Alla ni andra, vi har våra motgångar men det är det som kallas livet!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback