Så nu har man blivit förlåten

Jepp Miss Boss och jag har nu pratat ut vilket känns skönt. Hon fattar att jag gjort som jag gjort. Tack! Vi var och shoppade presenter till Pite, var skit kul. Massa dumheter har vi hittat på! Miss Boss och fläpp kommer hit på lördag för att förfesta innan vi ska till Pite. Har också fått in mina 15 poäng för c uppsatsen i engelska så nu är man helt klar med engelskan. Jäkligt skönt att inte ha saker släpnade. Har inte heller träningsvärk idag som jag trott trotts våran långa prommenad igår. Idag är det för kallt och kom hem för inte så länge sedan så får bli enn annan dag. Fick veta med att lärarutbildningen i karlstad ligger jävligt risigt till och kanske måste läggas ner!?!?! Ska kolla upp mera om detta för vet inte vad man ska göra då om man har ett år kvar sen.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback