SuperNintendo is tha shit

Ja har precis upptäckt att det är galet kul med supernintendo, supermarioworld är bra grejer! Spelat i ett antal timmar nu och kan konstatera att jag inte har samma skills som när jag var lite. Imponerande dock att spelet och konsolen fortfarande är i bra skick. Idag har jag även gått med i en nämnd, eller ja mailade om det förra veckan men fick besked nu att jag blir invald i maj troligen och ska då sitta i ett år. Har inget annat för mig så visst,man får ju betalt! Skolan har annars varit seeeg. Fluff är tillbaka men har blivit av med idhandlingar och pengar m.m. klant! När ska du bli färgad blå förresten? Mötte MissBoss i skolan med, hon hade fått en del av sina grejor klara nu så var inte lika mycket kvar, allt måste vara klart för att få läsa sista terminen så hoppas det går bra för henne. Lovat hjälp med engelskan i alla fall för där är ju jag klar nu :) så nöjd för det! Nej nu ropar magen på mat!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback