Tråkig dag i skolan

Vi har något i denna kurs som kallas för SO, det är extremt sega lektioner där läraren står och pratar och mest säger saker som inte är direkt viktiga. förstår inte att jag fortfarande går på dessa lektioner men har inget bättre för mig ändå. Börjar se ett slut på pluggandet nu när man gjort lite mer än hälften och faktiskt klarat av det utan att ha något släpande. Fick även veta vad Vfu uppgiften kommer bli denna termin och den är redan fixad. Vi ska ta reda på vad de har för handlingsplaner m.m. på skolan och jag har gjort dettvå gånger tidigare så blir visst ingen jätte jobbig uppgift nu inte. Solen skiner lite till och från ute med så blir kanske vår snart i alla fall. Sitter och läser böcker till tentan nu. Jo lunchade med Goldie Locks idag med, trevligt att se henne och kolla läget. Verkade flyta på rätt bra för henne vilket alltid är trevligt att höra. Imorgon är vi egentligen lediga men ska vara med i en focusgrupp så ska till uni i alla fall. Är ledig på fredag med men då ska jag och fluff vara med i citrus tydligen. Gnälla lite på förra kursen. Mina armar har idag bytt färg till mera svart, gult och grönt. Ska inte vara macho nästa gång det är fest för även om det var kul så ser det inte klokt ut nu :-)

/J

Kommentarer
Postat av: Essa

Har inte snackat med Malin på två veckor. Ska ta och ringa hennes föräldrar i veckan om hon inte hört av sig. Skönt att veta om det går framåt iaf. Hör av mig om jag hör nåt.


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback