Avskräckande program med fel effekt

Ja man kan ju undra ibland. Tittar på något på kanal 5 om size zero men meningen är ju att man skall bli förskräcktoch tycka att åhh vad de är hemskt smala. Tyvärr får det inte den effekten på mig, känner mig bara ännu mera uppsvälld och fet. Har nästan slutat äta nu när jag är ensam hemma. Dricker frukt drinkar jag kör i mixern men inte mer än så. Äter dock när baby är hemma. Tycker dels att det är tråkigt att laga mat till bara mig och att äta ensam och dels att jag behöver gå ner 10 kg minst. Måste ta tag i träningen igen så att jag känner mig piggare och fräschare. Men när man bara sitter hemma och inte har nått att göra så är allt tråkigt och segt. Ska sätta mig och pyssla lite en stund istället tror jag. Börjat lite på scrapbooken så ska fixa lite mer med den en stund. Isis skulle ringa vid fyra tiden då hon slutade jobbet så vi kan ta en fika sen.Borde kanske diska innan des....hatar att diska men har inget val just nu.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback