En lista mitt i allat när man har tråkigt!

Ta fram mobilen och kolla din telefonlista :)


Har du pussat nr 2?

Anja, En gammal nolla till mig, Nope verkligen inte!


Vad har du för relation med nr 20?

Fippe, ja en festpolare typ

När ska du träffa nr 30?

Ice, Pauli min far, ska träffa han nästa vecka om inte annat då jag är hemma och jobbar


Är nr 18 söt?

Farmor och Farfar: Haha ja de är säkert söta på sitt sätt

Vad var ditt första intryck på nr 33?

It Calle, Ett ord, Nörd


Hur träffa du nr 9?
Claudia:
Yes vi gick på gymnasiet tillsammans


Har du träffat nr 3 den senaste månaden?

Armin: Japp, chefen på jobbet

När ska du träffa nr 22 nästa gång?

Flickvän: Skulle ha fikat i helgen men blev inte av, snart hoppas jag iaf behöver skvallra lite!


E du nära vän med nr 13?

Dennis: Nej det skulle jag väl inte vilja påstå, ytterligare en gammal nolla

Har du gått på bio med nr 28?

Henry: Nope, känner henne knappt, hade gemensam nollning i våras bara 


Skulle du kunna bli tillsammans med nr 50?

Kga Lasarett: Haha tror inte man kan ha en sådan relation till ett sjukhus


Vad pratar du och nr 45 oftas om?

Kajsa: Hm..min mor en del tror jag då de jobbar tillsammans som lärare och hon och jag jobbar tillsammmans som bartendrar, har nog inte så mycket annat gemensamt och umgås inte direkt

Känner du nr 1?

Anders: Ja en del, en gammal studiekamrat till mamma som jag brukar prata med om vi springer på varandra


Vad har du och 7 för relation?

Christian kommitté: Vi satt i kommittén samtidigt men annars är det nog inte mer än så inte

Skulle du kunna pussa den sista på listan?
Hmm om man tar bort 3svar m.m. så är det Wictor:
och då är svaret nej


Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback