Hemma igen

Ja då är man nu hemma igen. Känns som det var ett tag sen faktiskt då jag spenderat en del tid i Degerfors. Men måste säga att det är fan skönt att vara hemma igen! Trivs så jäkla bra här så nu känner jag mig nöjd och glad! Grannen gifte sig i helgen, grattis! Lycka till i fortsättningnen med pöjken! Har varit i Dublin i helgen med baby och hans familj, det har varit trevligt och intensivt. Inget illa om babys familj men fan vad jag älskar min egen! Vi delade på oss ganska mycket i Dublin så vi har inte direkt umgåts med dem, jag och baby är aningens mer effektiva när vi gör saker så det var skönt att bara gå omkring vi två. Har sett massor och shoppat som en tok! Men är riktigt nöjd faktiskt. Riktigt sugen på att flytta till Storbrittanien eller Irland i framtiden men det får vi se senare. Först är det planering av bröllop som gäller och sen är man ju klar med skolan strax efter det så då får vi se vad som sker!

Mamma har köpt ny hund nu, hon var mindre än vår katt! Baby hade aldrig sett en så lite hund, han var mycket fascinerad av hennes må öron m.m. =) såg kul ut när han inspekterade henne. Sjukt söt var hon naturligtvis men det är de flesta valpar! Välkommen till familjen Skrollan

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback