Legoland!

Yes, håller just nu på att fixa mat och ska packa efter det. Vid sextiden kommer mor och lämnar bilen och sedan hämtar hon upp katterna och andra bilen vid åtta tiden. Då ska man sova några timmar för i natt vid tre tiden åker vi till varberg för att ta båten över till Danmark där vi ska vara i helgen. Vår studentpresent till lillebror var nämligen enresa till Legoland så ska dit hela helgen! Vi ska vara barn igen alla tre :p

Nya kursen kommer igång på riktigt nästa vecka, det jäkliga är att böckerna jag ska ha och har beställt ännu inte dykt upp. Störigt för ska läsa en hel del i den första boken som vi också har tenta på den 26 september. Ska även göra en media dagbok över fredagens media användning. Lär inte bli så mycket som vanligt då jag kommer tillbringa en hel del tid i en bil och sen på båt och sen i Legoland men lär nog få ihop en del iaf. Nej ska fortsätta med maten nu, baby slutar nog snart och är säkert hungrig sen.

/J

Kommentarer
Postat av: dr. no

Gött! Ha't fint i danmark; och låt inte kalle leka godzilla bland legohusen, det kan stå er dyrt...

Postat av: Helge

Vi får se om jag hinner...

Skall försöka få till en tvätt-tid men jag skall försöka komma bort...

Saknade dig på kvastkampen...

2008-09-01 @ 05:12:32
URL: http://elgen81.blogg.se/

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback