Nollningen i full gång

Och allt är som förväntat, en hel del gnäll från vissa människor precis som vanilgt. En hel del förfriskade människor, som vanligt och ja, mtcket få nollor denna gång.Vet inte vad som hänt men detta är inte den mest lyckade nollningen. Gör mig inget då detta är den sista  jag kommer vara med på.Sitter bara en massa idioter med i Läsks styrelse så har ingen större lust att bry mig längre. En riktig prettoförening är vad detär, föreningen för inbördes beundran med korkade blondiner i täten. Woho liksom hur kul kan det vara.

Har i alla fall fått mer jobb nu, riktigt gött, mera pengar. Lillebror är på väg hit snart igen, ska hjälpa han med en del csn saker å sånt. Imorgon har jag lektion igen, segt med bara två dagar i veckan och böckerna har inte kommit än så jag kan inte läsa heller.  Ja ja, ska nog stryka snart istället.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback