Totalt slut nu..

Ja jösses det har varit en sliten helg. Jobbade först i fredags från halv tio till halv tre på natten. Var inte lika segt som vanligt men hände inte mycket direkt. Ganska dåligt med folk. När jag kom hempå natten lyckades jag dock inte somna utan var vaken tills mamma och pappa gick upp för att packa in sakerna i bilen då lillebror flyttade igår. Jag som lovat att ta hand om hunden fick då ge upp försöken på att somna. Lyckades dock somna till senare på eftermiddagen i ca 30 min innan telefonen ringde. Jippi....sov ytterligare någon timme sen innan de kom hem och det var dags att göra sig redo för jobbet. Sen iväg och jobba igen från halv elva till halv tre. Var 10 pers där så helt värdelöst. Körde sen hem till Karlstad så var hemma runt tre tiden i natt. Totalt slut i kroppen och huvudet då. Sov till fyra imorse men shit är fortfarande seg. Så nu blir det slappa framför tv!!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback