Tråk tråk

Ja det är seeeegt som fan att bara sitta hemma och vänta på att tiden skall gå. Finns inte ett dugg att göra. Igår städade jag en del, skulle väl kunna göra det mer idag men hur kul är det att städa? Ska nog tvinga baby på en tripp till ikea eller nått sen. Behöver göra något. Skolan börjar inte än på länge och de andra kommer ha fullt upp med nollning nu. Lillebror kommer på torsdag så ska hjälpa han med lägenhet då. Lillebror skall nu flytta hemifrån och bli stor! Han ska läsa engelska denna termin och sedan söka sjuksyrra nästa termin igen. Själv ska manläsa media nu. Fråga inte om det skall bli kul för sådant tjat är jag trött på. Tror folk verkligen att man läser på uni i flera år för att man måste och för att det är tråkigt? Det gör i alla fall inte jag. Klart jag blir skoltrött med till och från med det är så mycket bättre än att bara gå hemma och glo. Får kanske ringa mor någon dag så jag kan åka dit och planera bröllop lite i alla fall. Nått att göra....

/J

Kommentarer
Postat av: dr. no

Jag har läst i fler år än jag kan minnas, och jag tycker fortfarande det är tråkigt för det allra mesta. Har alltid tyckt. Allt annat är bara "positiv attityd".

Postat av: dr. no

Jag är ju faktiskt lärare själv, emellanåt...

2008-08-15 @ 08:25:39
URL: http://omniaabsurdumest.blogg.se/
Postat av: Essa

Ville bara gratta till bröllopet som jag läst lite om.

Kram

2008-08-16 @ 01:59:30
URL: http://essasfunderingar.blogg.se/

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback