Då ska man jobba igen

Yes idag ska jag jobba på krogen som vanligt. Schysst med dubbel lön så det passar mig bra detta! Får fet lön i januari sen plus csn som då är på över 9000:- kommer kännamig rik! Eller så får jag betala av alla skulder jag lyckats dra på mig under jul och nyår kanske.

Har börjat mitt läsande inför engelskan idag. Gissa om jag blev förtvivlad när jag insåg att jag måste ha läst en dikt/poesi på 25 sidor (plus allt extra som skall läsas) tills första lektionen. Jag har extrem svårt för medeltids engelsk poesi!! Bara att bita ihop men börjar fundera på vad jag tänkte när jag kom på den intligenta idén att läsa dubbelt det kommande året!
På krogen idag spelar nått cover band som heter just kidding, att dömma av bilderna på hemsidan så ser det ut somett stort skämt med. Män som är en bra bit över 40 och spelar "rock"? Kan det bli mycket värre? Ska tacka chefen som satt mig i baren längst bort från scen där man slipper höra!

/JD

Kommentarer
Postat av: Maria

Heej =)) hoppas att det går bra på jobbet.. vi måste definitivt ta en fika nästa termin eftersom det inte blev någon denna terminen..

kraam

2008-12-25 @ 22:53:15
Postat av: JD

Svar: Ja det får vi absolut göra!


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback