Fixat håret

Hade tråkigt i helgen ocj beslutade mig för att en drastisk förändring behövdes. Så nu är man lockig. Plockade fram spolarna och beordrade mamma att fixa permanent! Blev inte så illa som man skulle kunna tro i alla fall så är rätt nöjd. Kännt mig lätt rastlös på sista tiden. Ska man skylla på medicinen kanske? Har som tur är inte påverkats av den mer än att jag sov mig igenom i stort sett hela första veckan. Nu börjar jag bli människa igen, kan vara vaken mer än 6 timmar per dag nu vilket är ett enormt framsteg!

Har egentligen inte så mycket att säga idag, sitter och lyssanr på senaste nedladdade skivan. Rätt bra, känner för att gå ut på korgen och dansa bara men har ju alkoholförbud så lär inte gå så bra.

Testade förresten nya blossa 08 glöggen igår. Smak av blåbär skulle det vara. Vet inte om det smakade blåbär men den var god i alla fall.

Mitt hem överlevde förresten besöket i helgen, blev förskräckt när jag klev genom dörren och såg nått långhårigt som såg ut att vara feminint men icke. Var en han :p får skylla på att jag sovit lite den natten! Var 2 rädda saker där med som inte vågade hälsa men Dr No har skött sig bra i alla fall. Allt är helt! (Baby som skrämt upp mig, lovar!)

/JD

Kommentarer
Postat av: dr. no

Ja, men det var nog befogat...



Och att grabbarna inte är de mest sociala av varelser var väl ändå väntat... ;D


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback