Jag är stark jag!

Nej inte egentligen men blev en aning förvånad när jag på jobbet klämdesönder ett glas med ena handen. Skar mig rätt bra med vill jag lova och det flög glas i hela baren! Bra jobbat. Stackars killen som ville ha vatten blev mycket förvånad när glaset small och det var han inte ensam om!

Blev även mycket irriterad på en tjej som klagade på att hon fick vänta så länge. Av de tre barer vi hade öppna var jag ensam i min bar medans alla andra var två och två. Vi hade ett antal hundra gäster och det var kö hela tiden i baren. Jag blev skit sne på henne och talade om för henne att "ser du hur mycket folk det står i baren eller? Jag är ensam och gör så gott jag kan!" tjejn bad om ursäkt och sa att det gick bra att vänta. Som om hon hade något val!

Hur kommer det sig att alla som är på krogen förväntar sig att få hjälp först av alla?

När man sen väl ska ta en beställning så ska idioten stå och fundera på vad den skall dricka!!!

Om du inte vet vad du ska ha så beställ för fan inget! Jag har inte tid att stå och småprata med människor jag inte känner!

/JD

Kommentarer
Postat av: Anonym

god fortsättning och gott nytt år!

2008-12-28 @ 20:52:55
Postat av: JD

Svar:Tack detsamma


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback